juny 4, 2023

Default title


Carregant Esdeveniments

« Tots els Esdeveniments

  • Aquest esdeveniment ja ha passat.

La Fornal d’Espectacles: CORDÈLIA

26 maig, 2022-11:15 am-12:15 pm

Entrada per a professionals acreditats.
Públic general: Invitacions disponibles a la taquilla del Teatre Calderón.

Tres personatges separats generacionalment, des d’un estatus social diferent, des d’una vida viscuda diferent i amb una relació amb el poder diferent, es troben davant el repte d’aixecar una obra de teatre: Cordèlia. Aquest fet es trenca, a les darreres eleccions, amb la formació del nou govern amb el qual la intolerància hi ha entrat amb ganes de passar comptes a persones que s’havien destacat amb anterioritat en la dinamització cultural, el compromís públic o l’orientació sexual.

Tres personatges vinculats al teatre en patiran aquest canvi ideològic.


Tres personajes separados generacionalmente, desde un estatus social diferente, desde una vida vivida diferente y con una relación con el poder diferente, se encuentran ante el reto de levantar una obra de teatro: Cordèlia. Este hecho se trunca con las últimas elecciones, con la formación de un nuevo gobierno donde la intolerancia ha entrado con ganas de ajustar cuentas a personas que se habían significado con anterioridad en la dinamización cultural, el compromiso público o la orientación sexual.

Tres personajes vinculados al teatro sufrirán este cambio ideológico.


Procedència: Illes Balears
Gènere: Teatre
Durada: 60′
Idioma: Valencià
Públic: Adult
Estrena C. Valenciana


Autor: Joan Gomila. Intèrprets: Joan Gomila, Ignasi Guasch i Núria Fiol. Direcció: Frederic Roda. Il·luminació: Cesc Montané. So: Gabriel Padilla.

Contacte:
La Fornal Espectacles. Joan Gomila. 971847353 – 616066739
A/e: joangomila@lafornal.cat. Web: www.lafornal.cat

 

Mostra els detalls

Data:
26 maig, 2022
Hora:
11:15 am-12:15 pm
Categoria d'Esdeveniment:

Recinte

Centre Cultural Mario Silvestre
Av. País Valencià, 1
Alcoi, 03801 Espanya
+ Mapa de Google