desembre 7, 2023

Default title


Carregant Esdeveniments

« Tots els Esdeveniments

  • Aquest esdeveniment ja ha passat.

Panic Map: CLOSKA

24 octubre-6:15 pm

Procedència: C. Valenciana
Gènere: Teatre
Durada: 40′
Idioma: Valencià
Públic: Infantil (+3 anys)
Estrena


CLOSKA és una experiència escènica que submergeix al públic en una reflexió sobre la bellesa i la responsabilitat d’habitar el nostre racó de l’univers. Un viatge fascinant de la mà de Ka i Clos que revelen la història de Closka, una tortuga embarcada en una aventura plena d’incerteses per a trobar el camí de tornada a la seua llar.

Entrellaçant dramatúrgia, arts visuals i tecnologies emergents com el vídeo-mapping, l’espectacle desafia les fronteres entre diverses disciplines artístiques. La inspiració per a la creació de l’espectacle ve dels grans mestres de l’Haiku, com Masaoka Shiki i Matsuo Bashō. CLOSKA porta la imatge poètica un pas més enllà, transformant-la en una força que estimula la curiositat i la creativitat en cada espectador, sense importar la seua edat.

Els intèrprets afronten el desafiament de transformar l’espai i els objectes en temps real com a part del seu viatge emocional. Aquest viatge s’expandeix mitjançant la interacció amb elements tecnològics i plàstics, afegint així una riquesa i un dinamisme excepcionals a la narrativa i la plàstica de l’espectacle.

Una pregunta ressona en l’aire i en els nostres cors: serem capaços d’ajudar a Closka a trobar el seu camí de tornada a casa?


CLOSKA es una experiencia escénica que sumerge al público en una reflexión sobre la belleza y la responsabilidad de habitar nuestro rincón del universo. Un viaje fascinante de la mano de Ka y Clos que revelan la historia de Closka, una tortuga embarcada en una aventura llena de incertidumbres para hallar el camino de vuelta a su hogar.
 
Entrelazando dramaturgia, artes visuales y tecnologías emergentes como el video-mapping, el espectáculo desafía las fronteras entre diversas disciplinas artísticas. La inspiración para la creación del espectáculo viene de los grandes maestros del Haiku, como Masaoka Shiki y Matsuo Bashō. CLOSKA lleva la imagen poética un paso más allá, transformándola en una fuerza que estimula la curiosidad y la creatividad en cada espectador, sin importar su edad.
 
Los intérpretes afrontan el desafío de transformar el espacio y los objetos en tiempo real como parte de su viaje emocional. Este viaje se expande mediante la interacción con elementos tecnológicos y plásticos, añadiendo así una riqueza y un dinamismo excepcionales a la narrativa y la plástica del espectáculo.
 
Una pregunta resuena en el aire y en nuestros corazones: ¿seremos capaces de ayudar a Closka a encontrar su camino de vuelta a casa?


Autor: Juan Pablo Mendiola. Direcció: Juan Pablo Mendiola. Ajudant de direcció: Victoria Mínguez. Intérprets: Laura Valero i Joan Ballester. Música / Espai sonor: Isabel Latorre. Moviment / Coreografia: Isabel Abril. Disseny i Construcció Escenografia: Los Reyes del Mambo. Disseny i confecció Vestuari: María Almudéver / Esther García. Il·luminació: Radiantelab. Disseny / programació sistema vídeo: Radiantelab
Tècnic audiovisual: Isaac Rovira. Tècnic auxiliar: Joan Ballester. Artista gràfic: Laura Valero. Motion graphics: Laura Cuello. Fotografia: Jordi Pla. Producció: Panicmap. Producció executiva: Margarita Burbano

CONTACTE
a+, Soluciones Culturales, C/ Chera, núm. 1, pta. 29 (46017 – València)
M.ª Ángeles Marchirant, Tel.: 616 53 38 05, A/e: ma.marchirant@a-mas.net
Laura Marín. Tel.: 616 27 34 96, A/e: laura.marin@a-mas.net. Web: www.a-mas.net.

Mostra els detalls

Data:
24 octubre
Hora:
6:15 pm
Categoria d'Esdeveniment:

Recinte

Sala Àgora
Plaça Ramon y Cajal, s/n
Alcoi, 03801 Espanya
+ Mapa de Google