setembre 29, 2023

Default title


Carregant Esdeveniments

« Tots els Esdeveniments

  • Aquest esdeveniment ja ha passat.

L’Horta Teatre: ELS VILLALONGA

26 maig, 2022-8:00 pm-9:20 pm

6€

Venda entrades

Està a punt d’arribar un membre nou a la família de Paco Villalonga, el qual no pensa consentir de cap manera que el seu llegat, en aquest cas el seu cognom, no es perpetue per la capritxosa decisió de la seua consentida i estimada filla Anna, i del seu còmplice i gendre, Pau.

A aquesta família li ha arribat l’hora de decidir, de mirar-se cara a cara i revelar com són de consistents els principis de cadascun d’ells; i el més important, saber si tot això té alguna cosa a veure amb la felicitat.

Groucho Marx deia: “Aquests són els meus principis. Si no li agraden, en tinc d’altres”


Está a punto de llegar un miembro nuevo a la familia de Paco Villalonga, el cual no piensa consentir de ninguna forma que su legado, en este caso su apellido, no se perpetúe por la caprichosa decisión de su consentida y estimada hija Anna, y de su cómplice y yerno, Pau.

A esta familia le ha llegado la hora de decidir, de mirarse frente a frente y revelar como son de consistentes los principios de cada uno de ellos; y el más importante, saber si todo esto tiene algo a ver con la felicidad.

Groucho Marx decía: “Estos son mis principios. Si no le gustan, tengo otros”.


Procedència: C. Valenciana
Gènere: Teatre
Durada: 80′
Idioma: Valencià
Públic: Adults


Autor: Ramon Madaula. Intèrprets: Lucía Poveda, Bruno Tamarit, Alfred Picó. Direcció: Carles Sanjaime. Versió: Juli Disla. Escenografia: Los Reyes del Mambo. Vestuari: María Poquet. Disseny d’il·luminació: Marc Gonzalo (AAI) / Miquel Llop. Música: Josep Zapater. Caracterització: Inma Fuentes. Fotografia / Disseny Gràfic: Assad Kassab. Assistent de fotografia: Josep Escuin. Quadre Villalonga: Juan Ribes / Los Reyes del Mambo. Fotografies espectacle: Vicente A. Jiménez. Vídeo: Bocabadats Media. Assessorament lingüístic: Carles Sancho. Estudi gravació: Cashalada Arts. Tècnic gira: David Rosell. Tècnic auxiliar: Jorge Chao. Administració: Bea López. Ajudant de producció: Jesús Navarrete. Producció executiva: Alfred Picó.

Contacte:
L’Horta Teatre. Bea López i Jesús Navarrete. Tel. 963759643 – 646984678. A/e: direccio@lhortatetatre.com. Web: www.lhortateatre.com

 

Mostra els detalls

Data:
26 maig, 2022
Hora:
8:00 pm-9:20 pm
Cost:
6€
Categoria d'Esdeveniment:

Recinte

Teatre Principal
Carrer Sant Tomas, 5
Alcoi, 03801
+ Mapa de Google